BSGo Kids
Aplikacja mobilna
Wybierz konto dla dziecka do 12 lat
Z aplikacją BSGo Kids
Dziecko zaczyna bezpieczną przygodę w świecie finansów
Uczy się bankowania w prosty i przyjazny sposób
Monitorujesz wydatki i widzisz oszczędności dziecka w skarbonkach
BSGo Kids to korzyści dla dziecka...
Używa dopasowanej apki BSGo Kids
Łatwo sprawdza stan Portfela, aktywności na rachunku i informacje o karcie. Wybiera 1 z 4 towarzyszy bankowania i ma dostęp do 10 motywów kolorystycznych interfejsu.
Prosi o pieniądze jednym przyciskiem
Rodzic dostaje powiadomienie w swojej aplikacji. Przelew dociera błyskawicznie.
Bezpiecznie BLIK-uje
Gdy chce używać BLIK-a, wysyła prośbę o aktywację przez aplikację. Decyzja należy do rodzica.
Łatwo oszczędza w Skarbonkach
Kilka kliknięć i Skarbonka jest gotowa. Oszczędzanie jest proste, szybkie i przyjemne!
... i dla rodzica:
Monitoruje przez Panel Rodzica
Zasila konto dziecka, aktywuje BLIK-a, blokuje lub zastrzega kartę
Wspiera dziecko w oszczędzaniu
W każdej chwili może zasilić skarbonkę dziecka.
Wybiera aplikację z przyszłością
Po ukończeniu 13 lat dziecko automatycznie przechodzi na BSGo Junior.
Decyduje o kieszonkowym
W Panelu Rodzica ustala cykli wysokość przelewów.
Aby korzystać z konta dla dziecka w aplikacji BSGo Kids, wykonaj z dzieckiem 3 proste kroki:
1
Pobierz i zainstaluj aplikację BSGo na smartfonie dziecka
2
Aktywuj i sparuj aplikację w bankowości internetowej.
3
Nadaj PIN
i wybierz metodę autoryzacji (PIN lub biometria).
Poznaj aplikację BSGo Kids
do obsługi konta dla dziecka do 12 lat
Pobierz i zainstaluj aplikację na telefonie dziecka
Pamiętaj!
Nie instaluj aplikacji do konta dla dziecka z nieznanych źródeł!Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery.
Instaluj aktualizacje aplikacji, by zyskać niezbędną ochronę konta dla dziecka.
Na bieżąco kontroluj wydatki i stan portfela dziecka.
Najczęściej zadawane pytania na temat aplikacji BSGo Kids i konta dla dziecka do 12 lat:
Pierwsze kroki z kontem dla dziecka do 12 lat
Z aplikacją mobilną możesz:
logować się za pomocą odcisku palca lub rozpoznawania twarzy
sprawdzać, ile pieniędzy jest w Twoim Portfelu
zakładać skarbonki i dopłacać do nich w dowolnym momencie
wysyłać prośby o przelew pieniędzy do rodzica
sprawdzić ważne informacje o Twojej Karcie
otrzymywać natychmiastowe powiadomienia push np. o wpłacie kieszonkowego przez rodziców
Jestem rodzicem. Jakie operacje wykonam w aplikacji mobilnej BSGo?
masz dostęp do informacji o aktywnościach w koncie dla dziecka
możesz w imieniu dziecka dysponować środkami z Portfela
na wysłaną prośbę o przelew łatwo i szybko zareagujesz – jeśli korzystasz z powiadomień w aplikacji mobilnej, to tuż po wysłaniu prośby przez dziecko prośby dostaniesz powiadomienie push
ustawiasz stałe kieszonkowe dla dziecka
w razie potrzeby zmieniasz limity lub blokujesz kartę dziecka
Do czego służy rachunek bankowy?
Rachunek bankowy służy do otrzymywania pieniędzy oraz do dokonywania płatności, na przykład kartą. Na rachunek możesz otrzymać kieszonkowe od rodziców. Posiadanie rachunku bankowego oraz wydanej do niego karty jest bardzo przydatne również podczas np. wyjazdów czy wakacji – dzięki temu nie musisz nosić większej gotówki. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą kartę płatniczą.
Po co jest numer rachunku bankowego?
Po tym numerze bank jednoznacznie identyfikuje Twój rachunek. Ten numer oraz Twoje dane są potrzebne, jeśli ktoś ma zrobić przelew na Twoje konto. Jeśli komuś podajesz numer rachunku, zawsze dokładnie sprawdź, czy wszystkie cyfry są prawidłowe.
Czego dotyczą „Blokady”?
Blokady są to zazwyczaj rozliczane ostatnie płatności lub wypłaty kartą. Ich kwota pomniejsza sumę w Portfelu.
Co znajdę w opcji „Zobacz szczegóły”
W Szczegółach rachunku możesz nadać mu własną nazwę, skopiować do schowka jego numer i poznać inne informacje.
Co oznacza opcja „Twoje aktywności”
„Twoja aktywność” to lista ostatnich wydatków i wpływów na Twoim rachunku. Wybierz przycisk „Pokaż całą aktywność”, aby przejść do wszystkich aktywności na rachunku.
Kiedy w „Twoje aktywności” będzie widoczna płatność kartą?
Tuż po płatności kartą kwota jest blokowana na rachunku aż do momentu całkowitego rozliczenia jej przez bank. Do tego momentu taka płatność nie jest widoczna w „Twoje aktywności”.
Jak wysłać do rodzica prośbę o pieniądze?
Wybierz z ekranu głównego „Poproś rodzica o przelew”. Następnie uzupełnij kwotę i w polu „Tytuł” wpisz, na co potrzebujesz środków. Rodzic natychmiast otrzyma informację w swojej aplikacji mobilnej lub internetowej.
Jak sprawdzić, czy rodzic wysłał przelew?
Wysłane przez rodzica pieniądze od razu są widoczne w „Twoje aktywności” a suma w Portfelu automatycznie się zwiększy. Nowe pieniądze można wykorzystać do zapłacenia kartą lub wrzucenia do skarbonki.
Co to jest BLIK?
BLIK to nowoczesny i popularny sposób płatności uruchomiony przez największe banki w Polsce. Teraz dostępny w Twojej aplikacji mobilnej.
Jak korzystać z BLIK-a?
BLIK to szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych.
Aplikacja może dodatkowo poprosić Cię o PIN.
Zgłoś sprzedawcy chęć zapłaty BLIK-iem, a w internecie wybierz odpowiednią opcję.
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej poprzez kliknięcie logo BLIK.
Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub na stronie sklepu.
W aplikacji BSGo Kids wyświetli się komunikat z prośbą o potwierdzenie transakcji. Sprawdź, czy dane zgadzają się z Twoją płatnością i kliknij potwierdzenie transakcji.
Pamiętaj, nikomu nie udostępniaj kodu BLIK!
Dobre nawyki z BLIK
BLIK jest szybką i bezpiecznym sposobem płacenia w Internecie oraz w zwykłych sklepach. Kod BLIK służy do rozpoczęcia płatności, a po akceptacji w aplikacji mobilnej, dochodzi do wysłania pieniędzy z konta. Pamiętaj, że udostępnienie kodu BLIK osobie trzeciej może spowodować rozpoczęcie płatności w naszym imieniu przez inną osobę – np. oszusta. Podawanie kodu BLIK nieznanym sobie osobom w Internecie może doprowadzić do kradzieży środków z Twojego rachunku i utraty oszczędności. Dlatego nigdy nie udostępniaj kodu BLIK – nawet znajomemu w mediach społecznościowych, czy sprzedawcy na portalu ogłoszeniowym.
Gdzie znajdę informacje o karcie?
Wybierz w aplikacji opcję „Więcej” na dole ekranu, a następnie opcję Karty. Znajdziesz tutaj ważne informacje oraz dostępne opcje, które możesz wykonać np. zablokowanie karty. Pamiętaj, by w przypadku kradzieży bądź zgubienia karty natychmiast ją zastrzec w banku!
Jak utworzyć skarbonkę?
Wybierz przycisk „Utwórz skarbonkę” na widżecie „Skarbonki”. W kolejnym kroku nadaj nazwę, wybierz obrazek, wskaż kwotę i czas oszczędzania. Teraz możesz dowolnie wrzucać do niej oszczędności. Pamiętaj! Rodzic w swojej bankowości widzi, na co oszczędzasz. Możesz go poprosić, aby czasem dorzucił coś od siebie.
Jak zacząć oszczędzać?
Dostajesz już pieniądze na własne wydatki? Jeśli tak, warto nauczyć się oszczędzać. Zapewne masz już cel. A jeśli nie, to pewnie pojawi się coś, co zechcesz kupić. Skarbonki w Twojej aplikacji pomogą Ci w realizacji tego marzenia. Pamiętaj, rodzic w swojej bankowości też może dołożyć się do Twojego celu. Z pewnością za systematyczne oszczędzanie, czy realizowane obietnice uda się coś wynegocjować.
Kiedy mogę "Rozbić świnkę"?
Wypłacenie części oszczędności jest możliwe w dowolnym momencie. W tym celu wybierz skarbonkę, rozwiń „Zobacz szczegóły”. Następnie wybierz „Zarządzaj skarbonką” i „Wypłać ze skarbonki”.
Bezpieczeństwo konta dla dziecka
Aplikacja mobilna i serwis internetowy mają wiele rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo:
Możesz zablokować aplikację mobilną w przypadku zgubienia czy kradzieży telefonu.
Możesz zablokować kartę płatniczą. Zablokowaną kartę, którą jednak odnalazłeś na dnie plecaka możesz odblokować i korzystać z niej dalej. Jeśli jednak jest obawa, że dostała się w czyjeś ręce, to należy ją zastrzec w banku lub przez rodzica. Aby uzyskać nową kartę wystarczy udać się z rodzicem do banku.
Logowanie do aplikacji możesz zabezpieczyć PINem lub biometrią, czyli odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy. To zależy od możliwości Twojego smartfona.
Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:
Jak zablokować aplikację mobilną?
Poprzez serwis internetowy oraz w samej aplikacji mobilnej do konta dla dziecka. Opcja dostępna jest w Ustawieniach. Ewentualnie skontaktuj się z bankiem.
Jak odblokować aplikację mobilną?
W celu przywrócenia dostępu, konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji. Zaloguj się do swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze.
Co zrobić, gdy zgubię telefon?
Dostęp do aplikacji mobilnej jest zabezpieczony, ale warto ją dezaktywować. Skontaktuj się z bankiem lub zrób to samodzielnie w swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze. W razie potrzeby poproś rodzica o pomoc.
Konto dla dziecka i BSGo Kids po ukończeniu 13 lat
Co stanie się z moją aplikacją po skończeniu 13 lat?
Po skończeniu 13 lat nadal korzystasz z aplikacji i konta dla dziecka. Aplikacja automatycznie uzyska wygląd przygotowany dla nastolatków (BSGo Junior), a bank udostępni Ci więcej opcji i usługi odpowiednich dla nastolatków. Rodzic w swojej aplikacji nadal będzie mieć dostęp do Panelu rodzica i np. będzie mieć możliwości wysłać do Ciebie przelew w aplikacji BSGo Junior.